In het politiekantoor in het gemeentehuis van Stabroek, Dorpsstraat 99, vinden renovatiewerken plaats vanaf vrijdag 17 november 12u00. 

De politiezone opent gedurende een viertal maanden (tot begin maart 2018) een alternatief politiebureel in het Administratief Centrum in de Dorpsstraat vanaf maandag 20 november.

Het tijdelijk politiebureel in het Administratief Centrum Stabroek, ingang in de Dorpsstraat 45, is geopend als volgt:

 

·  Maandag open van 9u00 tot 12u00 en van 13u30 tot 16u00.

·  Dinsdag open van 9u00 tot 12u00, in de namiddag gesloten.

·  Woensdag open van 13u30 tot 16u00, in de voormiddag gesloten.

·  Donderdag open van 9u00 tot 12u00, in de namiddag gesloten.

·  Vrijdag open van 9u00 tot 12u00, in de namiddag gesloten.

Op zaterdag en zondag is het politiebureel in het Administratief Centrum gesloten.

 

Het politiekantoor is op deze openingsuren telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 03 660 09 70.

Inwoners kunnen ook steeds terecht in het politiecommissariaat te Kapellen, Christiaan Pallemansstraat 57, tel 03 660 09 30.

Voor dringende tussenkomsten van de politie moet zoals steeds rechtstreeks telefonisch contact opgenomen worden met het noodnummer 101.

 

Parkeren

Er is voor het tijdelijk politiekantoor geen aparte parking beschikbaar. Bezoekers maken best gebruik van de onverharde openbare parking in de Dorpsstraat (ook gekend als hoeve Brouwers), op wandelafstand van het Administratief Centrum.

In de Dorpsstraat, ter hoogte van het Administratief Centrum, is er een parkeerregime voor kort parkeren (parkeerschijf verplicht).

 

Hoofdingang gemeentehuis gesloten

Tijdens de verbouwingswerken aan het politiekantoor is de hoofdingang voor de gemeentelijke diensten gesloten. Het publiek zal vanaf maandag 4 december tijdelijk gebruik moeten maken van de ingang aan de voorkant van het gemeentehuis (langs de trappen).

Rolstoelgebruikers en andere minder mobiele personen kunnen voor een dienstverlening tijdens de openingsuren van het gemeentehuis telefonisch een bezoek regelen:

· Voor de dienst Burgerzaken (eerste verdieping) is dat het nummer 03 210 11 10.

· Voor de dienst Grondgebiedzaken (tweede verdieping) is dat het nummer 03 210 11 30.

 

De normale dienstverlening van onze diensten, zoals huwelijken, komt niet in het gedrang. Er kan altijd geïnformeerd worden op hiervoor vermelde telefoonnummers naar de omstandigheden, die van week tot week kunnen wijzigen.

De openingsuren van het gemeentehuis zijn:

·  Maandag open van 9u00 tot 12u00 en van 13u30 tot 19u00.

·  Dinsdag open van 9u00 tot 12u00, in de namiddag gesloten.

·  Woensdag open van 13u30 tot 16u00, in de voormiddag gesloten.

·  Donderdag open van 9u00 tot 12u00, in de namiddag gesloten.

·  Vrijdag open van 9u00 tot 12u00, in de namiddag gesloten.

 

Begin maart 2018 zijn in principe alle werken afgelopen.